سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردباری جامه دانشمند است، پس مبادا که آن را برتن نکنی . [امام باقر علیه السلام ـ در نامه اش به سعد خیر ـ]

مجموعه مداحی در فراق حضرت مهدی (عج)

مناجات با امام زمان (عج)
مناجات با امام زمان (عج)
ای قلم سوزلرینده اثر یوخ
مرا غرق شیدایی کن   دلم را تو دریایی کن
یا ابا صالح   ابا صالح مدد
یااباصالح  یااباصالح  یااباصالح
بابای خوب و مهربون   گل زمین و آسمون
تو ای صفای ضمیرم، چرا نمی آیی؟
غم عشقت بیابون پرورم کرد
یا ابن الزهراء یا ابا صالح
اگر آن ماه نمونه، رخ خود را بنمونه
نمی دونم دلم دیونه کیست،
روز جمعه شد و دلبر نیومد
تو ای عشق و ای تمام وجودم
ای ساربان آهسته ران
به زیر زلفت این   ماه است و یا رو
عطش عشق
عزیز بی قرینه کی می آیی
ای از تواضع یار من
به دلم اُفتاده آقا که دیگه می خوای بیایی
تو دلم یه دنیا حرفه
ندارد دگر طعم شادی نمک
دل پریشونم پریشونم، که اربابم نیومد
سایتون سنگینه مولا
آهای خدای مهربون تنگه دلامون
دل پریشونم، پریشونم که اربابم نیومد
ای نغمه همه دلها، زیباترین گل زهرا
ای هر دوعالم بنده ات،صبح آیتی از خنده ات
خبر آمد خبری در راه است
دکلمه و همخوانی (تمنا)
همخوانی ترکی
گل نرگس آبروی دوعالم
تو دلم یک دنیا حرفه که می خواهم بگم برا تو
بیا یاابن الحسن دورت بگردم
آقام آقام آقام آقام مهدی
وا شده گل در چمن، آمده جانان من
ای تو روح و روانم، یادت آرام جانم
فضای این دل دیوانه، گرفته بوی گل نرگس
دعای فرج
ای مظهر آدینه ام، من عاشق دیرینه ام

(مناجات)ما که از دلبرم رویی ندیدم

حاج سعید حدادیان
سید مهدی حسینی
حاج ابراهیم رهبر
حاج مهدی سلحشور
حاج مهدی سلحشور
حاج مهدی سلحشور
حاج مهدی سلحشور
حاج مهدی سلحشور
حاج محمد رضا طاهری
حاج محمد رضا طاهری
حاج محمد رضا طاهری
طاهری ، حدادیان

حمید علیمی
حمید علیمی
حمید علیمی
حمید علیمی
حمید علیمی
حاج محمود کریمی
حاج محمود کریمی
سید مهدی میرداماد
سید مهدی میرداماد
عبدالرضا هلالی
عبدالرضا هلالی
عبدالرضا هلالی
عبدالرضا هلالی
عبدالرضا هلالی
حسین سیب سرخی
حسین سیب سرخی
مرحوم اقاسی
سید هادی گرسویی
سید هادی گرسویی
سید هادی گرسویی
سید هادی گرسویی
سید هادی گرسویی
حسن خلج
همخوانی
همخوانی
همخوانی
همخوانی
-------------
-------------

دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت

دریافت
دریافت
دریافت
دریافت
دریافت

دریافت

دریافت
دریافت
دریافت
دریافت

دریافت

دریافت
دریافت



نویسنده: مبلغان مهدی | دوشنبه 86 فروردین 20 ساعت 11:54 صبح |